Pagina's

maandag 21 mei 2012

Het wel-geapprecieerde-schoonzus-verjaarkadootje

Het is al wel even geleden, maar ondertussen is mijn creatieve schoonzus jarig geweest. Daar ik van haar altijd leuke presentjes krijg bij speciale gelegenheden, wilde ik toch ook wel eens iets eigen creatiefs  terugdoen. Na enig denkwerk, gewik en geweeg, over het wat en hoe, kwam ik op het idee om 'een uil' te maken, in kussenvorm, ... en daar is google weeral goed voor ! Ik weet dat ze uiltjes leuk vindt. Daar er geen patroon bij de foto zat/stond, heb ik zelf wat moeten puzzelen, het heeft mij zweet gekost, doch geen tranen, oef ! En eerlijk gezegd vind ik het resultaat ook wel geslaagd. De jarige was dolblij met de gezellige knuffel, oehoe !



1 opmerking:

  1. joepiedepoepie...ik ben de GELUKKIGE !!!! Ik ben er nog altijd van onder de indruk hoe je zoiets op de wereld krijgt zonder patroon ! Hij is wondermooi, mijne oehoe!!!

    BeantwoordenVerwijderen